loading...
جورواجور...از همه چی از همه جا...
alireza بازدید : 409 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این قاضی، به دلیل زنگ زدن گوشی موبایلش در هنگام ریاست جلسه اقدام به این کار کرده است.او به سخت‌گیری‌های زیاد درباره استفاده از موبایل در سالن دادگاه معروف است.گوشی موبایل قاضی ریموند فویت هنگامی به صدا در آمد که او ریاست جلسه دادگاه درباره پرونده خشونت خانگی را بر عهده داشت .

 

 

بقیه در ادامه مطلب ...

alireza بازدید : 251 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نتایج تحقیقات دانشمندان انگلیسی نشان می دهد که از سوسک حمام می توان برای تولید آنتی بیوتیکهای فوق قوی با مقاومت بالا استفاده کرد.
دفعه بعد که با دیدن یک سوسک بزرگ در حمام یا آشپزخانه جیغ کشیدید و خواستید که آن را با دمپایی بکشید یادتان باشد که همین سوسک روزی می تواند جان شما را نجات دهد.
بقیه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 313 یکشنبه 03 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برترین ها: امتحان ریاضی یا تکالیف جبر بزرگترین مسائلی هستند که نوجوانان 15 ساله با آن روبرو هستند. ولی بعضی نوجوانان دغدغه های کاملاً متفاوت و بزرگتری دارند، از جمله هکر 15 ساله اتریشی که به جرم هک کردن 259 سایت دستگیر شده است. به گزارش برترین ها، اولین سایت در ژانویه 2012 و بقیه سایت ها در عرض سه ماه بعد از آن هک شده اند!به گزارش برترین ها این نوجوان، که نام او فاش نشده است، به سایت های اتریش و سایر کشورها نفوذ کرده و پس از پی بردن به نقاط ضعف و اشکالات نرم افزاری این سایت ها به اهداف خود رسیده است. این پسر جوان به دسترسی غیرمجاز به یک سیستم کامپیوتری متهم شده و بازجویی از او ادامه دارد.وی متهم است که علاوه بر افشای اطلاعات این سایت ها و درج نوشته های خود بر روی صفحات آنها، نام هکر ACK!3STX را برای خود انتخاب کرده و در سایت توییتر راجع به کارهای غیرقانونی خود صحبت می کرده است. به گزارش برترین ها، این نوجوان دلیل اقدامات خود را "نیاز به تحسین دیگران" و "سرگرمی" عنوان کرده است.

alireza بازدید : 399 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

1- مادر بيشترين قل هاي زنده مانده در يك زايمان (8 قلو)

[تصویر: fe2ywpgdykv5ym4tnswx.jpg]

"ناديا سليمان" كه در رسانه ها "اكتا مام" (مادر هشت تايي) معروف شد، كودكان خود را در ژانويه 2009 به دنيا آورد.

ناديا پيش از اين هشت نوزاد، مادر شش كودك ديگر نيز بوده است.


بقیه ی عکس ها در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 347 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: مدت خدمت دوره ضرورت برای مشمولانی که از فروردین سال 1391 به خدمت اعزام می‌شوند 21 ماه شد.

سازمان وظیفه عمـومی نـاجـا در خصوص مدت خدمت دوره ضرورت در سال 1391 اعلام کرد: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح مدت خدمت دوره ضرورت برای مشمولانی که از فروردین سال 1391 به خدمت اعزام می‌شوند به نسبت مدت قانونی آن که 24 ماه بوده حسب مورد کاهش یافته است.


بقیه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 587 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

در روستایی در ویتنام یک دختر ۱۳ ساله به بیماری نادر پوستی مبتلا شده که پزشکان را هم متعجب ساخته است.


عکس و ادامه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 270 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

شهر " بافورد" در ایالت "ویومینگ " در غرب آمریکا تنها 1 نفر جمعیت دارد. اگر مایل هستید تا با کم جمعیت ترین شهر جهان آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، همه ما
تاکنون مطالب زیادی را در مورد شهرها و روستاهای کم جمعیت شنیده ایم. شهر و
روستاهایی که جمعیت آنها در حدود چند خانوار بیشتر نیست . اما نظر شما در مورد شهری با جمعیت 1 نفر چیست؟

بقیه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 299 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)
31فروردین: امروز سی و یکمه. باید برم کرایه های برج ونک رو بگیرم.اگه فکر میکنید اسم برجمو میگم کور خوندید! صبح که داشتم از خونه خارج می شدم یه لگد محکم زدم زیر جفت پای مهسا .بیچاره جیغ زد و پخش زمین شد. خیلی حال کردم. جیگرم خنک شد.روحم آروم شد.مهسا گربه سفید پشمالوی زن چهارممه.

4 اردیبهشت: امروز روز گندیه.باید برم قبرستون.سالگرد آرزو و ژاکلینه.دو تاشون تو یه روز و یه ساعت مردند.با این تفاوت که ژاکلین 3 سال و نیم بعد از آرزو مرد.این دو تا زن های اول و دوم من بودند. 40 میلیون تومن خرج مرگشون شد.نرخ رشوه برای صدورگواهی فوت طبیعی خیلی بالاست!!!مامان ژاکلین هنوزم میگه من دخترشو کشتم.اونم الان توی تیمارستان بستریه.ماهی 2 میلیون دارم میدم که همونجا نگهش دارند!


بقیه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 293 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

روزی یک زوج،بیست و پنجمین سالگرد ازداوجشان را جشن گرفتند.آنها در شهر مشهور شده بودند به خاطر اینکه در طول 25 سال حتی کوچکترین اختلافی با هم نداشتند.تو این مراسم سردبیرهای روزنامه های محلی هم جمع شده بودند تا علت مشهور بودنشون (راز خوشبختی شون رو) بفهمند.


بقیه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 289 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

حتما با شبکه بی سیم وای-فای آشنا هستید. اما تا به حال اسم WiGig به گوش تان خورده است؟ وای-گیگ استاندارد جدیدی برای انتقال اطلاعات به صورت بی سیم است که وعده سرعتی بسیار بالاتر از فناوری های انتقال بی سیم فعلی را به ما می دهد.

در واقع استاندارهای این روش جدید سال گذشته به مرحله تصویب رسیده است. وای-گیگ از باند 60Ghz برای انتقال اطلاعات استفاده می کند و مدل سه باند اش می تواند همزمان از سه باند 2.4 ، 5 و 60Ghz برای انتقال اطلاعات استفاده کند.


بقیه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 364 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

محققان دانشگاه ورمونت موفق به کشف دو پروتئین جدید در سلول های قرمز خون شده اند که می تواند وجود دو نوع جدید از گروه خونی قابل آزمایش را به اثبات برساند.

این کشف جدید از آن جهت پراهمیت است که می تواند خطر انتقال گروه های خونی ناسازگار را در میان دهها هزار انسان کاهش دهد.


اما نکته جالب توجه درباره کشف جدید این است که این دو نوع جدید گروه خونی می تواند تعداد کلی گروه های خونی شناخته شده را به 32 برساند.


بقیه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 328 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)

مهر : :میزان افزایش ماهانه یارانه نقدی به ازای هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها حداقل 14 هزار تومان و حداکثر 28 هزار تومان خواهد بود.


شنبه شب دولت در اقدامی ناگهانی 28 هزار تومان مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها را به ازای هر ایرانی به حساب سرپرست خانوار واریز کرد که براین اساس احتمال اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در آینده بسیار نزدیک قوت گرفت.



همچنین احتمال اینکه این مبلغ بصورت دوماه یکبار پرداخت شود وجود دارد که در اینصورت مبلغ یارانه به ازای هر ماه 14 هزار تومان خواهد بود.



همچنین مقرر شده که 45500 تومان یارانه نقدی هر ایرانی در فاز اول تا 15 فروردین ماه به حساب سرپرست خانوار واریز شود که در اینصورت مبلغ یارانه هر ایرانی با پرداخت ماهانه 28 هزار تومان به 73500 تومان می رسد.



گفتنی است پیگیری ها برای گفتگو با مقامات دولتی مبنی بر واریز شبانه مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها ادامه دارد.

alireza بازدید : 447 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)
 جدیدترین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران امسال در حالی در کیش بدون حضور مرحوم روح الله داداشی به پایان رسید که برادر او یعنی علی داداشی به عنوان مربی و داور در کنار فرامرز خودنگاه این دوره را برگزار کردند.

به گزارش «24»،اخبار دریافتی خبرنگار ما حاکی است که علی داداشی در طول این مسابقات دو بار با خودنگاه درگیر شده است؛ در پشت صحنه یکی از برنامه های این دوره، داداشی در اعتراض شدید به نحوه برخورد خودنگاه با ورزشکاران می گوید: «چرا با ورزشکاران بد صحبت می کنی تو همه شهرت خود را مدیون همین ورزشکاران و برنامه قوی ترین مردان ایران هستی...»

این دیالوگ باعث درگیری لفظی و ایجاد درگیری فیزیکی می شود که با وساطت ورزشکاران، ماجرا ختم به خیر می شود. همچنین بعد از پایان یافتن مسابقات و در روز پایانی به نفر اول مسابقات مبلغ 13 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می شود که این موضوع باردیگر به درگیری میان داداشی و خودنگاه می انجامد. داداشی معتقد است برنامه ای که دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن حدود 2 میلیارد تومان اعتبار و اسپانسر جذب کرده است؛ نباید به نفر اول مسابقات تنها 13 میلیون تومان بدهد که هم نا چیز است و هم در شان قوی ترین مرد ایران نیست. این موضوع هم با عث درگیری و ایجاد ناراحتی در روز پایانی مسابقات می شود.

alireza بازدید : 384 دوشنبه 07 فروردین 1391 نظرات (0)

احسان علیخانی توبیخ شد
احسان علیخانی در بخشی از برنامه نوروزی شبکه دو رو به دوربین گفت:
جناب آقای احمدی نژاد!
فکری به حال این گرانیها بکنید؛ همه ملت که نمی توانند بیایند از محله شما
خرید کنند، اگر همه بخواهند از محله ی شما بخرند قیمت تاکسی تا محله
ی شما را هم باید روی جنس بکشن

درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به اين وبلاگ خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 1,403
  • بازدید سال : 9,945
  • بازدید کلی : 193,941
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پیج رنک

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    وضعیت آب و هوا