loading...
جورواجور...از همه چی از همه جا...
alireza بازدید : 14818 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (13)

با استفاده از این روش میتوانید از مودم وایرلس خودتان به عنوان اکسس پوینت استفاده کنید .

یعنی شما اگر یک مودم دیگر چه با سیم چه بی سیم داشته باشید می توانید با استفاده از مودم بیسیمتان و یک کابل شبکه با استفاده از تنظیماتی که گفته خواهد شد از این مودم استفاده کنید و اینترنتتان را بیسیم کنید یا برد آن را افزایش دهید .

ابتدا با کابل شبکه مودمی را که میخواهید اکسس پوینت شود به رایانه وصل کنید . با استفاده از مرورگر به صفحه اصلی مودمتان بروید ( در مودم های مختلف متفاوت است مثلا 192.168.1.1 ) .

در قسمت یوزرنیم کلمه ی admin را وارد کنید و در قسمت پسورد هم کلمه ی admin را وارد کنید.(اگر پسورد آن را قبلا تغییر نداده اید )

در قسمت user interface حالت کانکشن رو روی حالت bridge بگذارید.

DHCP را در آن غیر فعال کنید .

در قسمت lan یک آی پی دستی برای آن ایجاد کنید که در مودم مبدا در دسترس باشد.

حالا مودمتان آماده است که از آن به عنوان اکسس پوینت استفاده شود . کابل شبکه را از رایانه جدا کنید و به مودم مبدا وصل کنید .

اگر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها مطرح کنید تا به آن پاسخ داده شود .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماریا در تاریخ 1397/02/09 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.من میخوام لپ تاپ های مدرسه ام رو با هم شبکه کنم.مدرسه غیر انتفاعی هست و یه خونه در حد 250 متر در دو طبقه هست.آیا امکانش هست من وایمکس ایرانسل رو تبدیل به اکسس پوینت کنم و از طریق این اکسس پوینت سیستم ها رو شبکه کنم؟

این نظر توسط صالح در تاریخ 1395/09/07 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

سلام مودم وای فای زایکسل و روتر میکروتیک دارم میخوام با کیس(کامپیوتر رو میزی)به هات اسپات آیفونم متصل شم البته بدون کابل و با وای فای ممنون میشم راهنماییم کنین.

این نظر توسط رضا در تاریخ 1395/02/18 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید میخواستم بدونم میشه بانرم افزاری مودم روتر وایفا دار،این گوشی شبکه های وایفا رو پیدا کنه و بهش وصل بشه

این نظر توسط sam در تاریخ 1395/01/19 و 9:41 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ممنون از مطلب مفیدتون
یک سوال داشتم. برای شرکتمون از یک خدمات دهنده اینترنت آنتن وایرلس مرکزی پرسرعت گرفتم (50مگ) و آنتن مرکزی روی پشت بام نصب شده. از این آنتن یک کابل شبکه اومده که ابتدا به یه میکروتیک lan وصل شده سپس روی میکروتیک محدودیت تعریف شده و از پورت محدود شده به واسطه کابل شبکه به سوئیچ شبکه داخلی وصل شده و همه سیستم های داخل این شبکه رو اینترنت محدود شده داده. حالا میخوام یه خروجی وایرلس بدون محدودیت از این سیستم بگیرم چطور باید این کارو کرد؟
یک مودم بیسیم دارم بین انتن مرکزی و میکروتیک قرار دادم اینترنت رو از طریق شبکه انتقال داد ولی وایرلس وصل نشد. باید تنظیمات خاصی روی مودم انجام داد؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

این نظر توسط پویا در تاریخ 1395/01/04 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

با سلام وتبریک سال نو
با سپاس فراوان از adminمحترم خیلی خیلی سپاسگزارم از راهنمایی بسیار عالی شما ...........نمیدونم چه جوری میشه تشکر و قدر دانی از شما بکنم ....
برای اینکه من الان شهرستان امدم .....واین مشکلم رو به هر کامپیوتری که میگفتم چون بلد نبودن میگفتن نمیشه و وبعد از نا امیدی به سایت خوب شما مراجعه کردم وبا توضیح روان وخوب شما براحتی مشکلم حل شد
انشالله که سالی پر از خیر وبرکت داشته باشید...................................................................................

این نظر توسط علی کهن در تاریخ 1394/06/15 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

با سلام
با تشکر از راهنمایی تون، من یه سوال داشتم
برای قرار دادنِ IPدستی که توی مودم مبدا در دسترس باشه از چه Ipباید استفاده کنم؟ ینی باید بین یه بازه ای از IP192.168.1.1تا کجا باشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

این نظر توسط ایی تی ای کامپیوتر در تاریخ 1394/04/20 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

با تشکر بسیار عالی بود .

این نظر توسط محمود 2 در تاریخ 1394/02/31 و 5:53 دقیقه ارسال شده است

خیلی ببخشین من صفر کیلو متر هستم . مودم مبدا رومیزی مبین نت ومقصد وایمکس رو میزی ایرانسل که میخوام ازش مثه Range Extender ا ستفاده کنم. با کابل چی رو به چی متصل کنم ؟

این نظر توسط اصغر در تاریخ 1394/02/21 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

باسلام شرمنده مودم مبدا و من وایمکس بی سیم هستش چطور به مودو وایرلس که اکسس در نظر گرفتم وصل شم؟

این نظر توسط عباس در تاریخ 1393/08/04 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

سلام
چطور میشه مودم Dlink 2600u را به عنوان access point استفاده کرد.
برای اپدیت بازی تبلت نیاز به WI-FI هست و در محیط کارم اینترنت پر سرعت با کابل RJ45 دارم.
اگر مودم را سر کار بیاورم مشکلم حل میشه.
لطفا راهنمایی کنید.
ممنون
پاسخ : دوست عزیز روش کلی همینه شاید یکم گزینه های منو تغییر کنه


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به اين وبلاگ خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 543
  • بازدید ماه : 1,397
  • بازدید سال : 9,939
  • بازدید کلی : 193,935
  • کدهای اختصاصی

    رنک الکسا

    پیج رنک

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    وضعیت آب و هوا